Když digitalizace stavebnictví, tak digitální výuka
Interaktivní příručka StaWEBnice obsahuje již i kapitoly věnované metodě BIM a práci s informačním modelem stavby.
Neziskový projekt StaWEBnice je digitální stavařská příručka obsahující také kapitolu věnovanou metodě BIM. Určena je především studentům a učitelům středních škol, ale stáhnout zdarma si ji mohou všichni zájemci. StaWEBnice je k dispozici jako aplikace pro Windows (32/64bit) nebo pro mobilní zařízení s Androidem a iOS. V přehledném grafickém rozhraní mohou studenti procházet postupně jednotlivými kapitolami a osvojovat si požadovanou sumu znalostí.
Učitelům dává tato digitální příručka navíc možnost připravit testy, kterými velmi jednoduše a rychle ověří (a vyhodnotí) znalosti, které žáci získali. Učitelé si mohou nechat znalostní test vygenerovat, ale stejně tak jim systém umožňuje nahrát si testy vlastní. StaWEBnice není samozřejmě zaměřena pouze na BIM, ale studenti a učitelé v ní najdou i další oblasti stavebnictví.
Grafické prostředí StaWEBnice, práce s 3D vizualizací jednotlivých částí a prvků stavby, stejně jako vysoká míra interaktivity ukazuje cestu, jak by mohla probíhat digitální výuka budoucnosti. Obsah může být navíc velmi jednoduše aktualizován a rozšiřován tak, aby odpovídala nejnovějším poznatkům i potřebám škol.
Když digitalizace stavebnictví, tak digitální výuka
Interaktivní příručka StaWEBnice obsahuje již i kapitoly věnované metodě BIM a práci s informačním modelem stavby.
Neziskový projekt StaWEBnice je digitální stavařská příručka obsahující také kapitolu věnovanou metodě BIM. Určena je především studentům a učitelům středních škol, ale stáhnout zdarma si ji mohou všichni zájemci. StaWEBnice je k dispozici jako aplikace pro Windows (32/64bit) nebo pro mobilní zařízení s Androidem a iOS. V přehledném grafickém rozhraní mohou studenti procházet postupně jednotlivými kapitolami a osvojovat si požadovanou sumu znalostí.
Učitelům dává tato digitální příručka navíc možnost připravit testy, kterými velmi jednoduše a rychle ověří (a vyhodnotí) znalosti, které žáci získali. Učitelé si mohou nechat znalostní test vygenerovat, ale stejně tak jim systém umožňuje nahrát si testy vlastní. StaWEBnice není samozřejmě zaměřena pouze na BIM, ale studenti a učitelé v ní najdou i další oblasti stavebnictví.
Grafické prostředí StaWEBnice, práce s 3D vizualizací jednotlivých částí a prvků stavby, stejně jako vysoká míra interaktivity ukazuje cestu, jak by mohla probíhat digitální výuka budoucnosti. Obsah může být navíc velmi jednoduše aktualizován a rozšiřován tak, aby odpovídala nejnovějším poznatkům i potřebám škol.